۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تشریح آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم مس/ یاوری گفت می‌خواهم به مکه بروم

تشریح آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم مس/ یاوری گفت می‌خواهم به مکه بروم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده، گفت: ما همزمان با چهار مربی در حال مذاکره هستیم و تلاش می‌کنیم تا قبل از بازی هفته دهم مقابل استقلال سرمربی تیم را مشخص کنیم، البته اگر عوامل بازدارنده مانع نشوند.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر مذاکره پرویز مظلومی با باشگاه مس کرمان و احتمال حضور این مربی در کرمان برای انجام مذاکرات نهایی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مظلومی خودش کرمانی است و این دلیل نمی‌شود هر وقت به کرمان می‌آید، قصد انجام مذاکره با باشگاه مس را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مظلومی هفته گذشته هم به کرمان آمد و در مراسم ختم مرحوم مهدی محمدی شرکت کرد، افزود: ما مذاکراتی را با چند مربی داشته‌ایم ولی هنوز به نتیجه کلی نرسیده‌ایم. ان شاءالله تا یکی، دو روز دیگر سرمربی را مشخص می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره مذاکره باشگاه با مربیان خارجی از جمله تونی اولیویرا و یورگن گده، خاطرنشان کرد: حقیقت این است که ما با چهار گزینه به صورت همزمان مذاکره داریم تا هر کدام که شرایط بهتری داشتند را انتخاب کنیم. خیلی وقت‌ها صحبت‌هایی صورت می‌گیرد ولی به نتیجه نهایی نمی‌رسد. ما می‌خواهیم طوری مربی را انتخاب کنیم که اگر یک گزینه نشد، دیگر سر خط بر نگردیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان انتخاب سرمربی تیم مس کرمان، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا بازی با استقلال در هفته دهم لیگ برتر سرمربی مشخص شود. البته اگر عوامل بازدارنده مانع نشوند. اگر تا آن موقع سرمربی انتخاب نشود، محمود خرمزی و دو مربی بومی مقابل استقلال روی نیمکت خواهند نشست.

ایرانمنش همچنین در خصوص دلایل جدایی محمود یاوری و حضور بلافاصله‌ای او در تیم فجر سپاسی، یادآور شد: اول از همه بگویم دوشنبه شب عادل فردوسی پور قصد داشت با من در این زمینه صحبت کند ولی من در هواپیما بودم و ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد بود که هواپیما در کرمان به زمین نشست. شنیدم که یاوری در این برنامه گفته بود تیم مس را نشناخته تحویل گرفته است.

وی ادامه داد: یک مربی جوان که بخواهد تیمی را تحویل بگیرد، سه راه را پیشنهاد می‌کند. اول اینکه بازی تیم را ببیند. دوم اینکه فیلم بازی تیم مورد نظر را بگیرد و تماشا کند و سوم اینکه اسامی بازیکنان را نگاه می‌کند و می‌گوید که آیا بازیکن سرشناسی در تیم هست یا خیر. یک مربی بعد از انجام یکی از این روش‌ها تیم مورد نظرش را تحویل می‌گیرد ولی از یاوری با این سن و سال و تجربه بعید بود بگوید مس کرمان را نشناخته تحویل گرفته است.

ایرانمنش در پایان گفت: وقتی یاوری می‌خواست از مس کرمان جدا شود گفت از لحاظ روحی در شرایطی است که می‌خواهد کنار خانواده‌اش باشد و استراحت کند. او همچنین گفت که یک ماه هم باید به مکه برود و خوب نیست تیم مس یک ماه بدون مربی باشد. البته شاید منظور یاوری از خانواده، تیم فجر بوده است نه خانواده خودش چون او بلافاصله به این تیم پیوست.

کد خبر 2137226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha